「別會錯意」 該怎麼說呢?

2008/11/03 00:11

【看電影學美語】


一些簡單實用的口語用法:


 


「別會錯意」   該怎麼說呢?


往↓


下↓


看↓


看↓


看↓


看↓



don't


 


 


 


 


get


 


 


 


 


me


 


 


 


 


wrong


 


影:Bucket list 一路玩到掛


EDWARD: Don't get me wrong. I love being married. Been there four times. Problem is I love being single, too. Hard to do them both at the same time.    God knows I tried.


別誤會我的意思,我很喜歡結婚,結四次了已經。問題是我也喜歡單身,魚與熊掌很難兼得的。老天知道我嘗試過了!


CARTER: Nobody's perfect.


沒有人是完美的!


 


:


I love helping people, but don’t get me wrong, I don’t do things for free.


我喜歡幫助別人,但別會錯意了,我不做免費的事。


【看電影學美語】


英文也可以這樣輕鬆學,輕鬆說
arrow
arrow
    全站熱搜

    牡麗三郎 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()